Tema: Re: kaip Jum?
Autorius: bet_kas
Data: 2011-03-09 08:59:45
Ne skaito (nuo skaityti), o mano (nuo manyti) arba galvoja (nuo galvoti).
Taip, geriausias būdas išsiaiškinti - nuvykti į vietą ir pamatyti situaciją
nuosavomis akimis. Tam valstybės ir siunčia diplomatus, šie vietoje
pažiūri kas vyksta ir kokios tendencijos. Bet jūsų nuomone turbūt turėtų
skaityti metraščius (metų raštus), mėnraščius (mėnesio raštus) bei
dienraščius (dienos raštus) ir iš propagandos susidaryt vaizdą,
o ambasadas uždaryti...

Na taip, propaganda baisus ginklas, net žmones su aukštuoju veikia...

P.s.
- Игоряшь, а вот на второй странице (третья лекция) у тебя там чево
написано, я не понимаю почерка.
Идет увеличение амплитуды, или понижение амплитуды?
- А, это... Там разность потенциалов пиши нулю равна.
- Там же амплитуда написано у тебя.
- Мля, Насть, у меня на даче на сарае Х.. написано, а там дрова лежат

P.p.s. na vokiškus dienraščius dar galima kažkiek
skaityt, vokiečiai stipriai disciplinuoti....

"Alvidon"  parašė naujienų news:il5t2s$jjp$1@trimpas.omnitel.net...
Toks vaizdas, kad tamsta skaitot jog geriausias būdas išsiaiškint
tarptautinės politikos niuansus yra turistinės kelionės.
Net komentuot tingisi. Visgi esi kvailas, o gaila...