Tema: Re: kaip Jum?
Autorius: Alvidon
Data: 2011-03-05 21:45:21
Ribotas pas tavi supratimas. Kokia prasmė vokiečiams vėl imtis
teritorinio klausimo ? Ką, jie prastai gyvena ? badauja ? jaučiasi
pažeminti ? Jie ir taip yra viena galingiausių pasaulio valstybių.
O iki USA galios ir vieningai Europai toloka, ką jau ti bekalbėt
apie vienišą Vokietiją. Girdėjai tokį terminą - globalizacija ?
Nebeverta niekam prasidėt su karine/administracine teritorijos
kontrole, neverta. Daug efektyviau veikia ekonominiai svertai.
Ir išlaidų mažiau, ir rizika mažesnė, ir rinkėjai laimingesni.
USA po/per WWII neužgrobė nė vieno kvadratinio metro
teritorijos, o vienok yra supervalstybė, CCCP'as prisigrobė
sočiai, o vienok jos nebėra. Protingi mokosi iš svetimų klaidų,
visokie necivilizuoti - iš savų.

Ir negi tikiesi, kad kažkas skaito tas tavo delfines paklodes ???