Tema: Re: kaip Jum?
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-03-05 21:06:47
> O jei rimtai, tai kalbant apie Europos sienų reviziją nebesvarbūs nei
> Lietuvos
> nei Lenkijos norai, persmūlkūs žaidėjai, niekas jiems neleis ramybės
> drumsti.

Artimiausiame desimtmetyje Europos sienos revizuojamos GAL ir nebus. Tas GAL
reiskia, kad visos valstybes turi kariuomenes. Ir del kokios priezasties jos
reikalingos? Gal uztektu moketi mokesti i bendra NATO katila?
Kinija pries keliasdesimt metu, kele teritorines pretenzijas Rusijai ne tik
diplomatinemis priemonemis, bet ir naudojo jega kol negavo atkircio.
Dabartine Kinijos valdzia, kai pereme valdzia, pareiske, kad Kinija Rusijai
nekels teritoriniu pretenziju XX amziuje. Siandien mes gyvename XXI amziuje
ir Vokieciai kada nors pasinaudos proga atsiimti savo rytines teritorijas.
Lenkija taip pat tuo pasinaudos. Ir tai yrodao Lenkijos prievarta Lietuvos
valdziai, kad Vilniaus krasto zmones ismokyti lenku kalbos... O ju elgesys
toks lyg Vilnius nepriklausytu Lietuvai:

O is konservatoriu nesitikejau, kad susides su buvusiais autonomininkas.

Visų žiniai, 2010 08 17 20:57
1993m04mėn27d.Lietuvos rpb.Gen.prokuratūros raštu patvirtinta,kad Voldemar
Tomaševski tėvasVladislav Tomaševski namų telefonas 45-83-82 atstovaudamas
Buivydiškių apylinkę buvo lenkų autonomijos kūrimo kordinacinės tarybos
narys.Iš to matosi kokią "meilę" Lietuvai įskiepijo jam tėvas.Napykanta
Lietuvai Tamaševskių šeimoje užprogramuota.

ISTORIJA IR liberalanalinis mąstymas, 2011 02 22 02:12
O visų svarbiausia - išmesti iš ist. vadovėlių "netinkamus" terminus, kurie
galėtų mesti šešėlį ant Lenkijos, kaip Vakarų civilizacijos forposto
Rytuose, įvaizdžio: tarptautinį terminą "okupacija" būtina pakeisti į
eufemistinį, neutralų žodį - "užėmimas". Kaip tai veikia realiai? Labai
paprastai. Pavyzdžiui, mokiniai žiūri į tarpukario Lietuvos žemėlapį ir mato
Klaipėdos krašto teritoriją tamsesne spalva. Kodėl tamsesne? Šalia
paaiškinimas: "Klaipėdos kraštas nuo 1939 m. kovo 22 d. okupuotas
Vokietijos". Mato jie ir Vilniaus krašto teritoriją tamsesne spalva. Kodėl
tamsesne? Šalia paaiškinimas: "Vilniaus kraštas nuo 1920 spalio mėn. užimtas
Lenkijos". Ačiū, rūpestingieji "psichologai", kad saugot moksleivių psichiką
nuo gal per stiprių išsireiškimų, traumuojančių žodžių... Labai teisingai
išvertėt: "baisus", "negeras" lotyniškas žodis "occupatio", išvertus į
lietuvių kalbą reiškia "užėmimas". Ir nors "okupacija" - tarptautinis
terminas, bet kai kalbama apie šventą pamaldžią šalį Lenkiją - jo vartojimas
pakirstų stabilumą regione, leistų suabejoti "strateginės partnerės"
nepriekaištinga reputacija...

"Lietuva mano, kad mes tarpukariu okupavome Vilnių, o mes taip nemanome", –
pareiškė R.Sikorskis.
-
Taigi, pagal Sikorski, Vilnius nera Lietuvos sostine, nes sostine yra
Varsuba.

Vilius, 2011 02 21 11:53
Didžiausia jų problema yra ta, kad jie mano, jog Vilnius ir Vilniaus kraštas
neteisėtai Lietuvai priklauso ir anksčiau ar vėliau bus Lenkijos vaivadija.
Kai kurie Lenkijos politikai, o taip pat netoliaregiai Lietuvos politikai
savo žodžiais netiesiogiai palaiko jų viltis. Reikia tiesiai, be užuolankų
pasakyti, kad Vilniaus krašto lenkai Lietuvoje yra atvykėliai nors ir
atsikėlę prieš porą šimtų metų, kad Lenkija neturi pretenzijų į Vilnių, kad
atiprašo už XX a.pradžioje vykdytą agresiją prieš Lietuvą, Vilniaus krašto
okupaciją. Popiežius lenkas tai yra pasakęs, bet sikorskams jis ne
autoritetas. Lietuviams irgi reiktų baigti įrodinėti, kad Lietuvoje lenkų
nėra, kad tai sulenkėję, sugudėję lietuviai. Negalima per prievartą jų
"atlietuvinti", bet reikalauti, kad jie, būdami lenkais, kartu būtų ir
lojalūs Lietuvos piliečiai.

taip, 2011 02 21 11:51
O ar gali svetima valstybė taip aktyviai kištis į kitos valstybės vidaus
reikalus. Jūs įsijunkite Lenkijos televiziją ir pamatysite, kaip pastoviai
reklamuojama Tamaševskio partija ir kad Vilnščizna tai nuo amžių lenkų žemės
ir tai būtina išlaikyti bet kokia kaina. Labai įdomu nuo kada lietuviai
sugebės apsiginti nuo lenkų šovinistų puolimo. Reikėtų gal pasimokyti iš
turinčių kietą stuburą latvių, nors pas juos demografinė padėtis daug
blogesnė.

to taip, 2011 02 21 11:55
O tu galvoji tai daro patys lenkai (Vilniaus ir Salcininku krasto)? Galvoji
vietiniams lenkams to reikia?
As pats esu lenkas ir zinau, kad 95% lenku yra pries visus tuos issisokelius
politikus kurie "alia atstovauja" daugumai lenku. Nejaugi iki siol neaisku,
kad visa tai daroma politiniais sumetimais?

lietuvis, 2011 02 19 20:33
labai gerai atsimenu, kai Danutė Balsytė išleido 2000 metų Lietuvio
kalendorių, buvo teisiama už tai, kad kalendoriuje paminėjo 1998m. vasario
15 dieną, kai lenko zavistanovičiaus buvo nužudyti 9 Lietuviai, o
adamkievičius tą dieną baliavojo su kvasnievskiu, laistė gerus santikius.
Nuo to laiko santikiavimas tik gerėjo ir gerėjo.

tegul važiuoja į kitą ES, 2011 02 21 11:56
valstybę, jei kam nors čia blogai. Piliečių judėjimo teisę Europos Sąjungoje
įskaitant nelojaliems ir nepatenkintiesiems iškovojo Lietuva. O bendraujant
su lenkais Varšuvoje ir Krokuvoje, visur buvo reiškiama pagarba ir
sentimentai Lietuvos valstybei. Tai ko trūksta Lietuvoje gyvenantiems ir
save laikantiems lenkais, ir kodėl, jie gali nesilaikyti įstatymų? Kas jiems
leidžia savivaliauti?
Ar ne laikas tam tikroms tarnyboms patikrinti, iš kur atsiranda nelojalumas
mūsų valstybei ir su kuo tai susiję? Gal pasirodytų, kad lenkai čia visai
niekuo dėti.
Pati Lietuva turi griežtai stiprinti savo valstybę ir tautos išlikimo
pagrindus. Reikėtų sekti Estijos pavyzdžiu, kuri aiškiai pasako: "Mūsų
strategijos tikslas - išsaugoti estų kultūrą ir tautą". Ir visi supranta.
Svarbiausia, estai tai įgyvendins.
Tik lietuvių valdžios protelis - baudžiauninko, tarno, liokajaus protelis.

tiek tuskas,, 2011 02 21 13:37
tiek sikorskis,puikiai jaucia situacija.Mato kad gali nebaudziamai spausti
Lietuva ir bandyti diktuoti salygas.Juolab kad bukoki ir istize lietuvos
politikai,nesiima jokiu ryztingu zingsniu.Lenkija,didesnio
teisemis,pasitelke putiniskos rusijos chamizmo ir grubumo
retorika,buldozerio principu spaudzia lietuva,iesko uztareju auksciausiais
lygiais,europos sajungoje.Nekaltinu lenku politiku.Jei lietuvos politikai
elgiasi neadekvaciai,kaip kokie gejai-prostitutes,tai butinai kas nors
pasinaudos dekinga situacija.Yra taip kaip yra

Gediminas, 2011 02 21 13:00
Lenkijos prezidentas pasielgė negarbingai , atvyko vizito į Lietuvą ir
pirmiausiai nuvažiavo į Maišiagolą, o ne susitiko su mūsų šalies prezidente.
Daryti tokius chamiškus pareiškimus Lietuvos atžvilgiu, mažiausiai nepadoru,
kai lenkų švietimo padėtis geriausia pasaulyje.Manau mūsų valdžia suprato,
jog padaryta daug klaidų nuolaidžiaunant lenkams, turi būti tokie įstatymai
kaip visose kitose šalyse, tautinės mažumos mokosi savaitinėse mokyklose ir
taškas.
Per dvidešimt metų kas norėjo, tas išmoko valstybinę kalbą, mokyklose turi
būti suvienodinti reikalavimai lietuvių kalbos egzaminui, gana diskriminuoti
lietuvius savo šalyje!

Vilniaus raj.lietuvė, 2011 02 21 19:11
ko norėti,jiems tikras rojus, nes Vilniaus raj. tikra lenkija. Paaiškinsiu:
LR įstatymai galioja nevisi - naudojasi tik tais kurie jiems reikalingi ir
parankūs. Savivaldybėje ir seniūnijose galioja nerašyta taisyklė - į darbą
priima tik tuos, kurie užpildo anketą, įrašydami lenkišką, tuteišišką ,
rusišką tautybę. apie tai garsiai nekalbama, bet ką reikia įdarbinti tie
būna perspėti. Raj. savivaldybėje, policijoje, poliklinikoje ir Rodzo
greitojoje surinktas ir toliau renkamas tiesiog lenkynas, šlykštu ten net
užeiti, nes lietuvis nelaukiamas ir priešiškai pasitinkamas ( tai ne kartą
patyriau savo kailiu ). Dabar vėl sugalvota naujiena - rajoninė valdžia (
seniūnai matyt įpareigoti )spaudžia vietinius gyventojus , norinčius
parduoti savo namą ar žemę, kad nieku gyvu neparduotų lietuvių tautybės
žmonėms, sudaro įvairias kliūtis ir trukdžius. Apie žemės išsipirkimą ar
pripirkimą lietuviui tai net mąstyti neverta. O per rinkimus beveik visose
rajono seniūnijose iškeliamos lenkiškos vėliavos! Gyventojai įbauginti ir
dėl šventos ramybės tyli ir paklūsta. Žodžiu, vieną rytą prabudę sužinosim,
kad prabudom lenkijoje... Tai mūsų politelito parsidavėliškumo, nusikalstamo
neveiklumo bei produktas.

klaida, 2011 02 21 11:34
Lenkų universiteto legalizavimas yra didelė klaida.
Dabar juos ten moko lenkų teisės ir organizuoja busima Vilnaius krašto
atplėšimą...

jonas, 2011 02 21 19:50
pabandykis suvalkų teisme ar kokioj kitoj įstaigoj kreiptis lietuviškai,
pajusit... o juk ten istorinė lietuva, tik 1919 metais lenkų okupuota...
kaip ir vilniaus kraštą pabuvo okupavę tik 20 metų, galėjo jau ir grąžžint
viską, arba bent įteisint savo okupaciją. O Vilniaus okupacijos niekas jiems
ir nepripažino, gal tegul okupantai kelaiuja namo, ar bent suteikia
lietuviams oku[uotuose kraštuose bent jau tokias sąlygas, kokias mes
suteikiame tuteišiams, kurie taip ir nemoka lenkiškai

NUSIPIRKAU, 2011 02 21 20:03
sodyba uz Nemencines,aplink vieni tuteisiai,tinginiai,girtuokliai . sedi
istisas dienas prie lango ir stebi kas ,kur, kada. kiemai vistu
prisikti,sodai apleisti,bet pradejus mums tvarkytis,sukruto,kad mafiozai
lietuviai cia atvaziavo. daro visas kliutis,kad tik niekas neateitu
padeti,pieno neparduotu. visa laime ,kad daugiau lietuviu atsikele,tai ir
vietiniai eme ramintis,nors vargo tai yra sociai lietuviui savam kraste.ir
nei vienas ten lietuviskai nesneka,tik tuteisiskai.

suomis, 2011 02 21 12:11
Beje B. Komarovskis prasitarė, kad jo tėvas buvo AK banditas kovojęs su
lietuviais. Šiandien, RZeczpospolita rašo.

lietuvis, 2011 02 19 20:33
labai gerai atsimenu, kai Danutė Balsytė, išleidusi 2000 metų Lietuvio
kalendorių, buvo teisiama už tai, kad kalendoriuje paminėjo 1998m. vasario
15 dieną, kai lenko zavistanovičiaus Sirvintu rajone buvo iššaudyti 9
lietuviai, o adamkievičius tą dieną baliavojo su kvasnievskiu, laistė gerus
santykius. Nuo to laiko santykiavimas tik gerėjo ir gerėjo.

Manau, kad lietuviai nusipelno tokio elgesio su jais savo paciu valstybeje
nuo to laiko kai i valdzia sugrazino brazauska su visa stribu sutve.

"Kaltinamasis genocidu tikina partizanui sunaikinti plano nekurpęs"
3w
delfi.lt/news/daily/lithuania/kaltinamasis-genocidu-tikina-partizanui-sunaikinti-plano-nekurpes.d?id=35828157
Įtariamasis genocidu, 71-erių pirmasis atkurtos nepriklausomos Lietuvos
vidaus reikalų ministras Marijonas Misiukonis, teigė, kad iki tos dienos jis
nepažinojo nė vieno iš kitų kaltinamųjų – nei Petro Lagucko, nei Rimanto
Kublicko, nei Sergejaus Tichomirovo. Maždaug iš penkiolikos saugumiečių ir
milicininkų būrio, apsupusio A.Kraujelio sodybą, M.Misiukonis sakė pažinojęs
tik kartu dirbusius kelis vyrus.