Tema: Re: KB!!
Autorius: bet_kas
Data: 2011-03-08 10:37:48
Ne tik lietuviai nesupranta. Va per Discovery rodė laidą
apie Didžiosios Britanijos pakrančių gyventojus. Tai keli net
nesimaivydami sakė - taip, buvo, plėšdavo seneliai. Vienas
te net šviežias pasivaideno, maždaug "o kas čia tokio jei
laivas parvirsta ir šio konteinerius jūra į krantą išmeta".

http://tm.infolex.lt/?item=taktai_list&aktoid=42972&strnr=113

"Bone Daddy"  parašė naujienų news:il4kjj$b8j$1@trimpas.omnitel.net...
Todėl. kad nežiūrėjai arba tau nerodė.
Ant Šeimyninių sidabrinių šaukštų, šakučių rankenos visada būdavo užrašas -
tipo šeimos ženklas. Šeimyninį sidabrrą žydas niekada neparduos.
  O man pakliuvo, vaikystėj nieko nesuprasdamas paklausiau pas kažkokius
pažįstamus. Aj, sako, čia žydiškas hebrajiškas ieroglifas. Kyla klausimas,
kaip tas šaukštas atsirado pas lietuvį? Tuo labiau, kad sužinojau, jog tose
apylinkėse visi žydai buvo sušaudyti. Ir lietuviai išnešiojo viską, ką
galima panešt.
  Žinoma, per tą laiką daug sidabro nukeliavo į metalo laužą arba buvo
parduota kitam žydui juvelyrui. Bet iki šiol dar galima netyčia pamatyt.

  Beje, marodieriavimas Europoj skaitomas vienas iš pačių šlykščiausių
nusikaltimų. Tik daugelis lietuvių iš viso nesupranta, kad tai nusikaltimas.