Tema: Re: KB!!
Autorius: bet_kas
Data: 2011-03-08 01:11:04
Resursai čia labai prie ko. Arba banda (lyderio atžvilgiu)
turi ką ėst, arba ne. Jei tuo nesirūpinsi - atsiras naujas
lyderis ir tiek, t.y viskas susiję.
Kas liečia karinę pergalę... karinė pergalė yra apvalus
nulis jei nėra intelektualinių galių išplaut smegenis
(c) exSSSR.
Taip, mes iš skirtingų kartų (na tamsta jaunesnis
už mano brolį ir vyresnis už mani), bet ne tame
kampas. Tai jau nebe rodiklis, nes liko tik
vienetai iš kurių galėčiau/turėčiau ko pasimokyt.
Maža to, skiriu realybę - oficialius pareiškimus,
ir tai ką matau akims (turiu galimybę paspoksot),
t.y. skiriu Karlos Bruni sugyventinio viešųjų ryšių
akcijas nuo to kas vyksta, taip kad nereikia čia
kabint dienraštinių makaronų.

O kanalas labai elementarus - jei toks idiotas
kaip aš nori(užspango) turėt tiek ha, kiek
senelis (eigulys) turėjo, tai šansai tik du:
a. supjudyt su pusbroliais (beviltiška)
b. išeksportuot į išorę.
Sėkmės kariaujant su urlom...

"Alvidon"  parašė naujienų news:il3jt0$7kp$1@trimpas.omnitel.net...
Resursai čia visai neprieko. Bent jau materialūs.
Pompos nereikia, norint išlikti. Razrucha v golovach,
cituojant klasikus. Pas ką galvoj sumaištis - pas
tuos ir skurdas. Vienintelis grojantis resursas -
protingi žmonės. Vakarų civilizacijos kvailėjimo
tendencijos nestebiu. Prieš kokius pora desėtkų metų
įtariau, kad kvailėja (na visokie antiglobalistai, žalieji
bei reliktiniai komunistopacifistai tada labai reiškėsi).
Vietnamo karas pralaimėtas, o vat intervencija į
Iraką bei Afganistaną praėjo sėkmingai ir be lemtingų
pasekmių vyriausybėms (ką daryt pasiekus karinę pergalę
nieks nežino, bet čia jau kita daina).
Lietuva, o tuo labiau Graikija, yra tik avansu ir skolon
priimtos vakarų kluban, jų visuomenėm dar daug žolės
apšikt reikia, kad lygį pasiektų. Kvailos dar jos. O vienok
ir Lietuvoj kaip tais pikas sakyč jau praėjo.
Prancuzija, kaip galingųjų "senolių" klubo narė, yra labai
savita ir tik sąlyginai (daugiau istoriškai, nei realiai) yra
galingoji. Na bet ir joje teigiami poslinkiai stebimi.
Į NATO kaip ir integruojas, čigonus vat neseniai pravaikė ;)

O kas link "priešas už sienos" - tai duok dieve kad tai tebūtų
tik idiotiško urlos/liumpeno siūtulio nukreipimo kanalas.
Labai tikėtina, kad gali tekt ir rimtai pakariaut su jais.
(vat nežinau, kartais ma rods, kad tu irgi iš to "idiotiško
urlos/liumpeno siūtulio"..., nelabai aš suvokiu, apie kokius tu
išsikrovimo poreikius šneki, visgi mes musie skirtingų kartų
ir žodynai pas mus skirtingi).