Tema: Re: neziuriu kasio
Autorius: awakening
Data: 2011-02-14 19:39:04
tai rimas ok, galvoja, kad man tevai gali ferari nupirkt
ne pirma kart jis taip kalba...

krepsinio paskirtis vienintele - uzdirbti pinigu: nesamone,
o sabonis, marciulionis...

meile cia prie to, kad sako tevyne reikia mylet, o as kaip
demesio pristygstantis, tos tevynes specialiai neapkenciu,
nezinau, jeigu gyvenimas ziaurus visiem tai apie kokia
meile galima kalbet ir moterei ir tevynei, vien neapykanta
turetume gyvent...

o maxima tai nepriklausomos lietuvos simbolis