Tema: Re: neziuriu kasio
Autorius: Alvidon
Data: 2011-02-14 19:18:30
O prie ko čia materialinė padėtis, ir dar tavo ?

Tavo teiginys apie "krepšinį patriotą" nėr nėkiek
rimtesnis už Rimas OK teiginį apie "ferari patriotą",
ką musie ir tenorėjo parodyt Rimas OK.

Ir kokį ryšį įžvelgiat tarp telike rodomo entuziazmo,
meilės, maximos ir pinigų skolinimo ???
TV programų (komercinių, o krepšinis be abejo komercinė)
paskirtis viena vienintelė - uždirbti pinigų. Maximos
paskirtis nėra pinigų skolinimas, tam yra bankai.
Na o 20 centų paskola - tai jau čia išvis... , aptarnavimo
kaštai musie šimtus kartu viršija sandorio sumą.
Nu ir prie ko čia meilė ? Valentino dienos proga (kaip
prekybinikų šventės ?) ar šiaip, visuotinė krikščioniška meilė ?
ar tiesiog paaugliškas hiperseksualumas ?