Tema: Re: neziuriu kasio
Autorius: Alvidon
Data: 2011-02-14 19:08:22
Tai kas ponulį taip jaudina:
1) nepatinka primityvaus masinio laisvalaikio leidimo
būdo (krepšinio vėpsojimo) sutapatinimas su patriotizmu
(nu pats ir sutapatinai, ko dar bambi ?) ?
2) primityvaus masinio laisvalaikio leidimo būdo (krepšinio
vėpsojimo) egzistavimo faktas (nepatinka, kad žmonės nėr
visi visaip išsiaušktinę ir pakylėti beigis kitaip tobuli ?) ?
3) nieks tavim nesirūpina ? (o turėtų ? visi rūpintis tavim ?)