Tema: Re: Kada Lietuvoje bus EUR'as ?
Autorius: RaR
Data: 2011-01-20 13:27:45
Man atrodo, kad Kuodis kažkuriame straipsnelyje tai buvo suskaičiavęs. Kaip ir per kiek laiko jos atsipirks dėl išnykusių keitimo išlaidų.

"labai slaptai" <labai.slaptai@pastas.lt> wrote in message news:ih95ut$jch$1@trimpas.omnitel.net...
- ciniškas jumoras gerai kartais.. beje gal kas žino kiek kainuos visos eurų
kupiūros Lietuvai, čia tiesioginė gero popieriaus vertė turima galvoje..

"RaR" <RaR@lt.lt> parašė naujienų news:ih95m8$iv4$1@trimpas.omnitel.net...