Tema: Re: Galvoju pirkt smartphone
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-03-07 15:59:05
Aisku, labai idomiai :) dekui uz info! O gal zinai ar daug itakos turi atminties korteles greitis ? ar ji isnaudoja visa, pvz. imu 16GB microSD kortas (kad butu paprasciau ir maziau prekiu):

http://pigu.lt/fotovideo_gps_gsm_mp3/mobilus_telefonai_ir_ju_priedai/atminties_korteles?t=1&w=36&ob=d&f%5B3377%5D%5B128630%5D=1&f%5B3377%5D%5B128534%5D=1

Kur yra klase - reiskia grieti: http://en.wikipedia.org/wiki/Secure_Digital#Speed_Class_Rating

Idomu ar verta stengtis pirkt butent 10 klases (greiciausias) kortas, ar sueina ir letesnes, gal telefonas ne neisnaudoja, o gal kaip tik apsimoka imt greitesne?