Tema: Re: Galvoju pirkt smartphone
Autorius: Doxlas
Data: 2012-03-06 19:47:28
Android 4.0 arba ICS reikalauja min ARMv7 proco su Neon multimedia
instrukciju rinkiniu. 600 MHz aparatai dazhniausiai buna ARMv6, kuriems
aukshchiausia riba Android 2.3.X.
Taip pat ant ARMv6 su filmu zhiurejimais gali buti liudna. Dar del
atminties - jei rootinsi ir desi programas i SD kortos EXT particija, tai
ok, bet jei naudosies standartiniu Apps2SD, tai viena - ne visos programos
palaiko perkelima i SD korta, o tos kurios palaiko - neperkelia visko, dalis
lieka telefono atminty. Taigi jei telefone tera tik ~100 Mb atminties
programoms, tai net ir Apps2SD taves gali neishgelbeti.
Atminties kortos dydis - navigacija pvz zhemelapiams gali naudoti 4 Gb vien
Europai. Pas mane telefone 3 navigacijos, muzika, kelios serijos zhiurimu
serialu ir 16 Gb korta neuzhpildyta pilnai.
Kaip naujinamas OS - skaityti savo nupirkto device dedikuota foruma, nes
rootinasi ir flashinasi bishki skirtingai.