Tema: Re: Galvoju pirkt smartphone
Autorius: svyt
Data: 2012-03-06 22:41:22
nu man viskas telpa i 4 gb, kortele 8 gb, tai puse jos dazniausiai
tuscia.irgi kruva navigaciju, bet nekisu zemelapiu tu saliu i kurias
nesiruosiu,(kompe guli paruost zemelapiai, tad suikist pusvalandzio
reikalas, jei netycia prireiktu i kokia turkija ar rumunija nuvaziuot) tik
igo pilnas (2gb, bet irgi,tik todel kad mano darbas vazinet po ivairias
salis ir man reikia kartais greit paskaiciuot atstuma iki kur nors, siaip
retas zmogus isvaziuoja i svetima sali neturedamas puses valandos susiruost
ir susikelt zemelapius) del visa ko. muzikos vistiek turimi 80 gb netelpa,
tai pasidares maza rinkinuka, filmu neziuriu, nu per mazas ekranas, beto
kompa su savim beveik visur tampaus.
manau minimum 4 gb yra butini, o daugiau tai patogumo reikalas. tiesa, kai
dabar tos korteles nieko nebekainuoja, tai 8-16 siulyciau imt.
as va samsunga dabar pasiemiau galaxi ace. kol kas dar nezinau ka pasakyt,
tik kelios dienos. pries tai turetas huawei 8500, dukrai pavoge pries kelias
dienas sakyciau nieko daiktas,batarke neblogai laiko, tik mazai atminties,
letokas lyginan su 832mhz samsungu, ir spartintuvo neturejo, tai kai kurios
navigacines programos normaliai neveike, labai greit uzkisau atminti, ka
nors instaliuot tai tekdavo trint ka anksciau instaliuota, sitas kur kas
daugiau sutalpino. abeju video 320x480, maziau kazi ar buna dabartiniuose
irenginiuose. wifi irgi kiek ziurinejau visi turi.
Naujint OS nematau butinybes, ir manau geriau nelyst.

--
vyt/ /

e34 524td