Tema: Re: Amenox - Viago - R.I.P. ...?
Autorius: Audrius K.
Data: 2015-02-28 14:55:12
On 2015-02-28 14:37, PxYra wrote:
> nu negrazu taip sakyt, kaimynas mano pirkes yra Viago androide,
> suinstaliuota daba, veikia, bet Google Play ieskojom - NERA

NERA nei google play, nei appstore. Liko tik tos versijos, kurios siuo
metu yra telefone. Nupirkta viago, kuri nebuvo instaliuota, taip ir
dingo su viskuo.
Audrius K.

> sitas pareiskimas tai tas pats kas pasiuntimas nachui

Audrius K.
P.S. Nauja garmin supratimu "lifetime" zemelapiu palaikymo
interpretacija: zemelapiai palaikomi tol, kol mokate pinigus uz juos....
:-)  Sumokejote, isijungete navigacija, pirmoje kelioneje viskas nuluzo,
garminas nieko nezino: pas mus nauji produktai, pirkite naujus
"lifetime" zemelapius... Iki sekancio pinigu sumokejimo :-)))

Nors pirkau, naudojau, galvojau dar pirkti garmin produktu, bet po tokiu
bajeriu greiciausia nieko ju gaminto nebepirksiu (pirkes pora
navigaciju, 3 ( !!!!) viago, pora nesiojamu imtuvu, jurini navigatoriu
su sonaru... dalis irangos pirkta ne lietuvoje, dalis - lietuvoje)