Tema: Re: Amenox - Viago - R.I.P. ...?
Autorius: Audrius K.
Data: 2015-02-27 20:56:41
On 2015-02-27 13:49, E.D wrote:
> Na, apk failiuka net nevogta, manau, rastum guglo paklauses,

Na, rasiu neaisku lauzta faila, ir ka? androidui gal dar kaip ikisiu, o
kaip bus su iphone? Ar dar reiks kazkaip lauzti iphona, kad instaliuoti
lauzta programa?? Ar tam as ja pirkau, kad poto ieskociau lauztos
versijos???  Juk normalus civilizuotas procesas yra instaliuoti is
appstore ar google play, o ne ieskoti neaiskiu apk is neaiskiu
tiekeju...  Jei kur bus nelauzta, tai dar kazi, ar pasikurs...

>   servisus, kaip amenox rase, Garminas palaikys seniems
>   klientams.

Tai svarbiausias servisas ir yra lengvai ir civilizuotai pasiekiamas apk
failas su zemelapiais. Kadangi zemelapiai siunciami per pacia viago
programa, tai ju siuntima gal dar palaikys garminas (ar online versija).
Bet su pacios progamos apk failo perinstaliavimu bus vargo vakariene,
jei is vis tai bus imanoma. Kitaip tariant, garminas paliko "palaikyma"
iki pirmo programos pakibimo ( man jau buvo pakibus taip, kad niekas
nepadejo, tik perinstaliacija. Ir tai ivyko pirmoje kelioneje su tuo
androidiniu telefonu nuvaziavus naviguojant mazdaug 1000km.

Taigi, panavigavus koki 1000-2000km progama "pakimba", ir garmino
"palaikymas" baigiasi... Nuostabu.

Audrius K.