Tema: Re: Amenox - Viago - R.I.P. ...?
Autorius: Audrius K.
Data: 2015-02-28 14:44:46
On 2015-02-28 13:03, amenox wrote:
> Na atsakymas iš jų viename iš forumų:
>
> We have pulled Viago from the Google Play store, but existing users will
> continue to be able to use the app without any limitations. They will
> still receive mapping updates, can continue to make In-App Purchases and
> will be able to re-install the app from the Apple App Store or Google
> Play Store as needed (as long as the same account credentials used to
> purchase the app originally are used).

Butu gerai, jei tai butu tiesa. Deja, mano appstore accountas, kuriam
buvo nupirkta, neberanda viago. Mato visus kitus mano pirkinius (search
->pirkinio pavadinimas-> randa pirkini ir prie jo dega "open", jie jis
instaliuotas, "get" ar kaina - jei neturiu, debeselis su rodyke
(nusikrauk) - jei nupirkta, bet neinstaliuota. Jei ieskau viago - tokio
daikto neranda. Nerizikiuosiu bandyti, kas bus, kai ji isinstaliuosiu is
telefono- nemanau, kad tik tada atsiras appstore paieskoje...   Taigi
manau, kad garminas stipriai pashiko, ir dar supporte izuliai meluoja...
Kas is to, kad leidzia pirkti ar atnaujinti zemelapius is programos
telefone. Jie neleidzia padaryti RE-INSTALL THE APP from the Apple
AppStore or Google Play Store...

Cia pats izuliausias gamintojo elgesys: viskas gerai, palaikymas jums
bus, jokiu problemu. Bet netycia padariai uninstall: ko jus is musu
norite, koks dar viago???? Kazkada toki pirkote? Negali buti, tokio
produkto nera, nieko apie ji nezinome...

Audrius K.

P.S. Tik ka patikrinau savo google play store accouta. Jam yra nupirkta
viago su Eu ir, kiek pamenu, USA zemelapiais, bet siuo metu jokiame
androidiniame telefone neinstaliuota. Mano accountui tokios programos
google play neranda. Atkurti nebegaliu. Nuostabu. Dziugina. Pinigai i
bala. Nepanaudota ne karto.