Tema: Re: Amenox - Viago - R.I.P. ...?
Autorius: Audrius K.
Data: 2015-02-27 20:46:00
On 2015-02-27 09:33, amenox wrote:
> Šiaip nesuprantu kame problema, tiems kurie įsigijo viago, supportas
> lieka,

Idomu, koks suportas lieka... Pakol programa telefone, ji (pakol
programa ar telefonas "napakibo"), ji veiks. Ir netgi kol kas man dega
pasiulymai pirkti papildomus zemelapius... Bet jei padarysi "uninstal" (
ka ir teko daryti paskutinio pakibimo metu), jos jau daugiau is niekur
nebeinstaliuosi - nes nei google play, nei appstore jos nera. Gal dar
iphone atsikurs is backupo kompe (jei toki turi). Is kur atkurti
androide, neisisvaizduoju.  Taigi - KOKS, bl...t, suportas lieka?????
Pakibo, ir tau ramu - programos nebeturi. O ji pakimba. Ir kapitaliskai
pakimba be jokios priezasties. Tik ka tuo isitikinau.

  bent jau taip garminas pasakė kaip paklausėm. Va kai paslauga
> nebus teikiama,

Tai ji ir NEBETEIKIAMA. Man jau search neberanda jos instalo nei
appstore, nei google play. Is kur pasiulysite paimti instala????

  va tada bus galima panikuoti.

Na taip, perinstaliuoti nebera is kur, ir ko cia panikuoti? Pries
savaite teko gaivinti programa perinstaliavimo budu. Kaip dabar ja teks
gaivinti, neisivaizduoju???? O nuluzo ji pirmoje kelioneja ja naudojant...

As suprasciau, jei ji guletu appstore ir google play be galimybes
isigyti naujiems vartotojamas. Bet daba jos jau nera ir tiems, kurie ja
turi nusipirke...

Audrius K.