Tema: Re: Del ko mane siutina garminas :(...?
Autorius: amenox
Data: 2011-11-19 17:42:55
Dėl rodymo navigacijos režime yra problema, čia nuo Garmin modelio
priklauso. Kodėl jie taip padarė nežinau. :( O kas liečia 1xxx modelius yra
"modernizuotas" firmware, kuris be visokių ten pribumbasų įjungia POI rodymą
navigacijos režimu. Žvilgtelėk čia:
http://www.noeman.org/gsm/garmin-tutorials/190929-enable-features-your-nuvi-12xx-13xx-14xx-jcv-la-tts.html

Tiesa kiek bandžiau rodo tik labai žemam mastelyje, bet vis šis tas. Tiesa
turėk galvoje kad čia modifikuojamas firmware ir neaišku ar visa tai veiks
stabiliai. Kiek bandžiau lyg ir veikia normaliai. Arba ieškok taiwaniško.

Dėl gpi nieko negaliu pasakyt, labai mažai su jais reikalų turėjęs, reiktų
pasižaist. :)