Tema: Re: Del ko mane siutina garminas :(...?
Autorius: RV
Data: 2011-11-15 21:22:37
As apie tai kad kai i POI kataloga kai sudedi savo pasidarytus *.gpi
failiukus su savo tasku sarasais, po to eini i "Vykti i">"Priedai(custom
POIs)"> tai va ten tie POI, tiksliau POI kategorijos, ir issidesto belekaip.
Ir kiekviename aparate tie patys poi sarasai issidesto skirtingai. Va tas
tai biesina.