Tema: Re: Del ko mane siutina garminas :(...?
Autorius: Yksas
Data: 2011-11-17 13:36:36
RV komanda(apie 60 darbuotoju) naudoja turbut virs 5000 savu POI.
RV turi dar 6 kolegas visoje Lietuvoje, kuriu kiekvieno komanda
irgi naudoja po panasu skaiciu savu POI.
Viso virs 400 zmoniu kiekviena diena pamainomis dirba su LT Topo,
stebi klaidas, kiek imanoma siunciame jas I Garmin vartotoju zona.
Visa iranga perkame is jusu, taip kad esame neblogi jusu klientai :)

"amenox"  wrote in message news:ja03k4$72k$1@trimpas.omnitel.net...

Na tada dėk kategorijos pradžioje tada skaičių, ir išrūšiuos tada kaip nori.
Tiesa negaliu pakomentuot kaip Garmin rūšiuoja tokiu atveju visas
kategorijas jei yra keli gpi failai, nebandęs. Gal iš pradžių rūšiuoja
pačius gpi pagal pavadinimą? Čia spėju. Sumesk visus taškus į vieną failą,
gal tada normaliai bus. Aš be radarų daugiau jokių POI nenaudoju. :)