Tema: Re: Del ko mane siutina garminas :(...?
Autorius: RV
Data: 2011-11-16 11:55:21
O as matau problema :(
Isidedu radarus (UDE, kur suskirstyta pagal greicius), isidedu pvz 6
kategoriju savo POI (*.gpi) su sarasu pavadinimais "Panevezys", "Kupiskis",
"Rokiskis" ir t.t. Nu ir nueje i custom POI meniu, kur rinktis taska matau:
pvz Rokiskis, Kupiskis, a100, a50, a60, o panevezys yra kazkur gale saraso.
O man reikia ieiti i "Panevezys" ir is ten pasirinkti kazkuri konkretu POI.
Labai nepatogu, o noretusi kad pvz "Panevezys" butu saraso pradzioje.
("Panevezys" yra ne kazkoks konkretus POI, o kategorija su savo POI sarasu)

Aisku galima kazkaip pasidaryti savo sarasus su kategorijom ir
subkategorijom, bet jei pvz UDE greicio kameros yra jau padarytos  GPI
formatu- tas variantas jau netinka. O ir kiek bandziau su subkategorijom-
lievai ten pas Garmina yra, subfolderiu skaiciai keliose sakose turi buti
vienodi- neiseina kad vienoje sakoje bus vienas folderis, o kitoje bus
folderis su subfolderiu.