Tema: Re: iGo :(
Autorius: John Smith
Data: 2011-06-27 17:08:56
paskaitai ir regis nesuprantat kur beda yra ...

mano nuomone nera skirtumo kokia navigacija tu naudosi.. igo garmina
tomtoma ar koki kita .
kiekviena navigacija yra gera tiek tiek ant kiek geras jos zemelapis.
 as naudojau visas isvardintas. laimei kad esu lietuvis ir visu aisq
nepirkau o tik atsisiunciau softus . :)

tas pats igo, kur vilniuje puse adresu neranda  svedijoje visus misko
takelius zino (jei atsinaujimi zemelapi)  ir garminas su geriausiu zemelapiu
tave i pievas nuves jei jo nekeisi kokius 3-4 metus.

tenka pripazint kad ir koks naujas bebutu.. lietuvos zemelapis niekada
nebuvo ir nebus geras.  norit tikslumo siuskites naujus mapus   (siuo metu
garmino tikrai tisliausi)  tokie teleatlaso neprilygsta. (na bent jau kas
kelius liecia.. ) o del adresu.. kita kalba

esu isvazinejes didele dali norvegijos svedija vos ne visa ... pasakysiu
tiek.. kokia salis toks ir zemelapis... svedijoje jeigu vyko pernai misko
kirtimai tai kita met tie visi sunkeliai kur furos medzius veze jau bus
zemelapi. (nesvarbu kokio gamintojo) o pas mus.. prie klaipedos viaduka jau
atidare.. :D  ir..?  2012 metu map jo vis dar nera..

baikit tas diskusijas nieko jus cia neisakinsit