Tema: Re: iGo :(
Autorius: art_home
Data: 2011-06-07 18:10:21
"algis" <algis@delfi.lt> wrote in message
news:isgbrn$pc6$1@trimpas.omnitel.net...
> Man patinka iGo programos interfeisas, tad prie Garmin taip ir nepereinu,
> bet matyt reiks.

pereik tu prie to garmino ir paskui rasysi , jog kazkas blogai ir pan/ cia
kaip tam sokejui....
Mano darbas vaziuoti.  Vaziuoju kasdiena ir daug.  Europoje tik kelios
vietos kur neesu buves.  Naudoju iGo. ir, zinok, neturiu jokiu nusiskundimu.
iki siolei radau viska, ko man reikejo. Taip pat ir Vilniuje.  Kadangi , esu
is panevezietis, tai Vilniuje naudoju iGo.  Ir nuvaziuoju. Ir ne siaip su
kokiu dviraciu, o su masina kuri sveria virs 12 tonu.
O pries tokius nikus kaip : kufas, Arunas, daumrimas lenkiu zemai galva.
Visuomet patars, visuomet atsakys profesionaliai, tikri navigaciju guru.
Dabar esu netoli Maskvos.  Ryt turiu buti kaimely uz maskvos. Vaziuoju su
iGO.  man liuks :)