Tema: Re: (
Autorius: Memba
Data: 2011-06-26 12:31:10
Sygic veda nepalyginamai geriau uz iGo.
Bet as vis delto turiu pasakyt objektyviai - interfeisas iGo mielesnis,
daugiau naudingos informacijos.
Be to, iGo kabo "taskbare" ir ja lengva issikviesti net pokalbio metu. To
Sygic Aura neturi.
Bet velgi - senesniems Android telefonams peilis - iGo uzima 3 kart daugiau
vietos nei Aura, reiskia vis delto - Gaidys :))

"algis" <algis@delfi.lt> wrote in message
> Nors Garmin ir tiksliau veda, jo interfeisas yra tikras sudas (nebijokime
> to zodzio, kaip kolega sake) lyginant su iGo. Tad naudojuosi iGo
> vistiek....
> Reiks pabandyti ta Sygic, bet jis naudoja kaip matau irgi TeleAtlas mapus,
> tai ar jie bus tikslesni uz iGo TeleAtlas mapus - abejoju.
>
> "Zoom"  wrote in message
>
> Nu gal nustosi jau svaigt? Taip - tu esi alergiškas igo. Bet čia tavo
> problema, ne igo.

>>> Vilniuje.  Kadangi , esu is panevezietis, tai Vilniuje naudoju iGo.  Ir
>>> nuvaziuoju. Ir ne siaip su kokiu dviraciu, o su masina kuri sveria virs
>>> 12