Tema: Re: (
Autorius: algis
Data: 2011-06-25 14:04:03
Nors Garmin ir tiksliau veda, jo interfeisas yra tikras sudas (nebijokime to
zodzio, kaip kolega sake) lyginant su iGo. Tad naudojuosi iGo vistiek....
Reiks pabandyti ta Sygic, bet jis naudoja kaip matau irgi TeleAtlas mapus,
tai ar jie bus tikslesni uz iGo TeleAtlas mapus - abejoju.

"Zoom"  wrote in message news:ebta07pja3utga3b5n80fg7le0iafv7s9t@4ax.com...

Nu gal nustosi jau svaigt? Taip - tu esi alergiškas igo. Bet čia tavo
problema, ne igo.