Tema: Re: kokis softas geriau ir kuo?
Autorius: svyt
Data: 2010-10-26 10:44:27
kas ne keista, igo visgi turi daugiau galimybiu kurios reikalingos, grynai
navigacines, primo kaip tik maziau, kazko ten man reikalingo neradau, (lyg
rasiau cia, vat pamirsau net lyg su valdymu tarpiniu tasku ar kazkas
panasaus) bet siaip smagesne, papildomu pribombasu kad neprailgtu kelione
yra, bet man ji nelabai uztikrintai veike, tai nenaudoju.

--
vyt/ /