Tema: Re: kokis softas geriau ir kuo?
Autorius: baronka
Data: 2010-10-13 07:58:57
ponas kufas neatidziai skaitete mano klausim, o iskart puola saipytis, kad
rankos kreivos... na as ir nesigiriu, kad gudrus ir kad viska moku, todel ir
klausiu. taigi rasiau, kad nebuvau gps'o perkroves. del to atsiprasau, kad
nesusiprotejau. radau, kad tinkinant greitaji meniu yra gps info, bet
neradau to greitojo meniu. labai atsiprasau, kad paklausiau, jei jau taip
sunku atsakyti naujokui...