Tema: Re: kokis softas geriau ir kuo?
Autorius: kufas
Data: 2010-10-11 20:44:00
Jei jau emei is ruseliu,tai dar reikejo paimti skinu savo rezoliucijai.
Labai praplecia galimybes.
iGO8.3.4 ar iGO Primo -skonio reikalas. Gal pas Primo yra daugiau
galimybiu,bet man labiau iGO8.3.4 patinka.
dem -ladsafto failai,bet Lietuvoj kalnu nera,kad atsiskleistu visu
groziu.Imu maziausia eurazijos,nes dideli failai tyja RAM atminti.
O zemelapiai yra 3 skirtingu gamintoju ir galima programiskai juos keitinet
sudejus i atskirus folderius.
Jau pats pasirenki,kurie geriausi.
Tie 4 failai turbut bus hnr failai,pagreitina ilgu mrsrutu skaiciavima. Jie
dedami kartu su suderinamais zemelapiais,kuriu turi but pilnas pack'as.
apsilankai
kokiam_www.gps.lt/forumas/viewforum.php?f=29&sid=f5b6d8a9a030663c7497eb10140b39be
ir randi reikiamus failus ar atsakymus.