Tema: Re: kokis softas geriau ir kuo?
Autorius: baronka
Data: 2010-10-12 19:44:35
taigi, kad buvau igrudes ir kazkodel nesuprato. gal nebuvau perkroves pacio
gps... paskui isjungiau, ijungiu, tai nebepasileidzia nes negali loadint
kazkokio petrol.bmp failo... isvaliau crash ir save, tai dabar kazkodel
nebepasigauna palydovu:D gal rysys po stogu ne koks:) o tiesa kaip sitam
skine pasiziuret kiek ir kokiu palydovu pasigaves? nes tik kol gaudosi buna
tas palydovo zenkliukas virsuj, o paskui jis dingsta ir neradau per visas
opcijas ir punktus kur pasiziuret issamia rysio ataskaita, tik apacioj mazom
raidytem rodo kad 0-8 palydovai buvo, ar 0-5....