Tema: Re: GPS ir ETA (atvykimo laikas)
Autorius: svyt
Data: 2010-10-26 10:44:26
ir ka tuo nori pasakyti? kad garmino, tomtomo ar igo paskaiciuotu laiku
galima pasitiket neitikinsi. preliminariai gal ir galima primest... as pvz
pavarges vaziuoju daug atsargiau ir leciau, lyjant ar nakti taip pat greiciu
skirtumas gali but dvigubas, nakti as per lenkija niekad nelekiu daugiau 80,
kai diena esant geram matomumui kartais paminu ir 160, nekalbant apie
plikledi vokietijoj- vel tas pats160 ar 60, tai ka tau ten jis skaiciuoja
zuikiu dainos, planuotis mazdaug kur teks stot miegot ir tiek naudos is jo,
ir tai kai pasedi kur prie bremeno kamstyje 6 valandas planus tenka skubiai
koreguot, o pravaziuot vokietija diena ne kart neuzsirovus bent valandai
kamstyje neimanoma misija.

--
vyt/ /