Tema: Re: GPS ir ETA (atvykimo laikas)
Autorius: svyt
Data: 2010-10-26 10:44:26
jei reikia laiku isskrist pasitiket iranga kuri nezino eismo ipatumu tikrai
negalima, ji net vienodai skaiciuoja nakti per varsuva ir 9 val dienos,
nekalbant apie kitus niuansus- ziema, vasara, nuleista padanga, kavute,
tualetas, kamstis, diskusija su policininku del lenkimo ne vietoj ir t.t. as
cia preita menesi kelis kartus vaziavau i hamburga, tai kelionej uztrukau
nuo gal 14 iki 19 valandu, vaziavau daug maz vienodai.

--
vyt/ /