Tema: Re: GPS ir ETA (atvykimo laikas)
Autorius: svyt
Data: 2010-10-26 10:44:25
geriausiai sena automapa skaiciuodavo- grynaipagal vidutini laika per
paskutines 2 minutes, ir rodo telpi ar skubi- atsilieki nuo grafiko, kai
buna sutartas laikas tai pagal ji pasikoreguoji greiti. tik jis
neskaiciuodavo probkiu, miesteliu, tad darydavaus korekcijas pats- nakti
derindavau + 0,5 val, diena val, jei kokia varsuva ir kelias val plius. igo
lengvajai masinai skaiciuoja neblogai, bet letaeigiui busikui isvis nebuvo
naudinga, taip pat kazi ka tavo igo suskaiciuotu, jei as i klapeda is vln
greiciau 70-80 nevaziodavau- traukt trauke iki 90 kaukdamas ir rydamas kura,
cia su mb307 ar LT35

--
vyt/ /