Tema: Re: GPS ir ETA (atvykimo laikas)
Autorius: G.K.
Data: 2010-10-16 10:23:40
Tai yra teorija. Praktika rodo jog IGO skaiciavimai yra gausiai netikslus.
Tai mano asmeniniai pastebejimai.
Beje SAMas net ir budamas Ispanijoje gali pabandyti paskaiciuoti marsruta
kuri as jau buvau daves Kaunas - Druskininkai. Man IGO rodo 2 val. Garmin
rodo 1,5 val. Druskininkuose as bunu uz 1,5 val. Klausimas - kas teisingiau
skaiciuoja?
Tokia yra praktika. O teorija jog visi skaiciuoja vienodai manes nedomina.

"SAMas"  wrote