Tema: Re: The SecondHand (namudinis demo)
Autorius: shadow
Data: 2012-08-18 00:12:54
"zZz" > wrote >
>Freaks on Floor: Bekeso Vilkai:

    atmetus patinka/nepatinka-tiek vieni,tiek kiti viska daro gan
kokybiskai. Tiesa,del perspektyvos abejociau ir galbut netgi drisciau
lazintis,bet vakar dienai viskas gerai :)
Beje,jei patinka pastarieji,tai gal ir patiks dar vienas projektelis 'Blue
Taboo'. Kaip tik per vln dienas gros gedo prospekte. Tiesa,tai ne mano
muzika,tad beveik nesikisu. Na gal kartais vienas-kitas patarimas issprusta
;)

>    BrassBasstardz (arba Keymono):

    hm...

> Argumentuotai nelyginsiu, nes su SecondHand'ais reikia dirbt, dirbt,
> dirbt.

    kad dirbt tai kalbos nera (ir dar amzius koks,ir gyvuoja vos
pusmeti),bet cia ir be to nera kaip lygint -nu labai jau skirtingoms
auditorijoms. Taviskiai-fonui,klubiniams vakareliams,apsildymui. Nu sunkiai
itikeciau,kad eiline marga auditorija galetu ju pasirodyme isbuti bent
pusvalandi nepradejusi nuziurineti atlikeju aprangos,apsvietimo,salia
esanciuju...
SecondHandai-selsmui,dukimui ar kaip jie patys sako-issitaskymui. Ramiai
nepasedesi,kavos nepasiurbciosi

> Man jie irgi stiprus atrodo, tik dar neslifuoti (ka Tu, imho, ir bandai
> padaryt).

    teisybe ;)
Rugseji visi griztam,vel i studija ir slifuosim slifuosim...