Tema: Re: The SecondHand (namudinis demo)
Autorius: LabaiNespauda
Data: 2012-08-12 21:44:25
Pirmas yspudis, kad vokalistui netinkama tonacija, bent jau tavo akys smote.
Ir seip dar vokalui tobuleti ir tobuleti, bet man bendras vaizdas tai
neblogas.
Prasosi variaciju grojime. Visos dainos ygrotos ala vienu suderinimu.
Be reikalo pergyveni del yraso, visai geras tas yrasas.
Tikiuosi nesupyksi uz komentarus.