Tema: Re: The SecondHand (namudinis demo)
Autorius: LabaiNespauda
Data: 2012-08-17 21:07:35
Senais laikais budavo toks vokaliniu instrumentiniu ansambliu
konkursas/apziura.
Tai, jeigu kuris ansamblis atsivezdavo nors 2 vnt.
triubu/saksofonu/trambonu - duodavo malku visiems kitiems
mazdaug 10:0.
Taip ir cia. Px, 2 jie ten ar 4. Lygint tokiu dalyku negalima ir neymanoma.
Keuras dziazas reiskia ne muzikantu kieky, o ju dziasas vs rokas.