Tema: Re: The SecondHand (namudinis demo)
Autorius: NeLabaispauda
Data: 2012-08-13 11:43:30
Matai, gerinti, tai taip, bet yra variantu, kad zmogui neduota tokia dovana.
Cia jau grupei spresti tada tenka, ar vistik verstis turimais balsais, ar
ieskoti ir kviesti ka nors nauja.
A, va dar prisiminiau. Kai mano mergeles dainavimo studijoj yrasinejo
fonograma, tai nesiau uzsakyti
muzika pas zmogely i romainius. Gaunu cd su yrasais ir jo komentaras buvo
toks:
cia nekompresinta versija, o cia kompresinta (cia ne apie mp3 kalba). Kas
tas yra, tuo metu nesiaiskinau, bet skamba skirtingai.
Gal kas zinot kas tas yra?