Tema: Re: del BMW r1100s
Autorius: mindaugasa
Data: 2009-10-24 21:49:59
tokios krumpliaratines poros reguliavimas yra itin svarbus dalykas. jei del 
per dideles gamybos tolerancijos (paciu krumpliu ar korpuso guoliavieciu), 
eksploatacijos eigoje atsiradusiu laisvumu krumpliai pradeda sukibti ne visu 
plotu, 'taskuose', tai glo ilgai laukti nereiks.  'taskinio' sukibimo 
vietose metalas pradeda kaisti, savo ruoztu reduktoriaus alyva nebeuztikrins 
tepimo pleveles (ir taip jos ten sunkus gyvenimas reduktoriuje), bus 
pazeistas cementavisas ir tolyn grazyn.
teko matyti uzianciu reduktoriu, kai metalo pazeidima sunku plika akimi ir 
iziureti. o uzia nors tu ka. ir jei poros nepakeisi, tai subirs gabalais ir 
nusines is paskos viska.
beje, pastaba, kad kardano 'efektyvumas' mazesnis (matyt tureta omeny 
perdavimo nuostoliai?) uz grandines nebutinai teisinga. pagooglinkime

mindaugas


"Kantega" <ne@turiu.com> wrote in message 
news:hbsbud$4li$1@trimpas.omnitel.net...
>> O kokiu priezasciu tikiesi? nu prastas konstrukcinis-techninis 
>> sprendimas.
>> Nes tie pareinantys reduktoriai zinoma beda pasak BMW atstovu. Ten viskas
>> uzdara, ner ka sugadinti paciam.
>
> Tai jau tikslesne formuluote. Beje vokiskame GS forume radau viena gija 
> apie reduktorius.
> Chebra raso kad servisai keicia tepala net tuose modeliuose kur nera 
> tepalo isleidimo angos
> (ala uzpildimas visam gyvenimui), nes kitaip butent gresia reduktoriaus 
> gedimas.
>