Tema: Re: del BMW r1100s
Autorius: Kantega
Data: 2009-10-22 23:19:54
> kardano zemas naudingumo koeficientas ir perdavimo santykio nepareguliuosi
> pagal save o
Reguliuoti perdavimo santykį paprastai yra nelegalu :) o be to dažniausiai ir nebūtina :)

> pridejus kad  daznai girias remontais  nei 100 tukstatinem ridom tai
> kardanai yra blogis
pareiškimas pagrįstas ne objektyviais duomenimis o pavieniais pavyzdžiais, taip kad siūlau nepradėt diskusijos tema "o mano kaimynui segedo Opelis" :)

Ta mašina beje turi ir kitų privalumų (kaip ir trūkumų) ir bet kokiu atveju nėra blogas pasirinkimas.

> kazkaip grandines ir zvaigdutes keicia lengviau ir su maziau streso, net ir
> lauko salygomis :))
tas tiesa, jei reikia keisti. Ir be to žvaigždes/grandines reikia keisti dažnai, todėl visi gerai žino kaip tą daryti net ir užsimerkę :)