Tema: Re: del BMW r1100s
Autorius: Velokoraptus
Data: 2009-10-21 23:16:22
 > O siaip idomu kodel apsistojai butent prie sito modelio?

asmeniskai man jis graziai atrodo, cia zinoma skonio reikalas, kitas
dalykas tai, kad yra galimybe nebrangiai paimti issimoketinai ir be
procentu (butent si modeli, iki siol kaip minejau uz akiu nebuvo
uzkliuves), ne si bet kita savaitgali bus galimybe pabandyti pravaziuot
juo, tai beje butu pirmas motociklas :)
Sako jie nors ir sunkoki, bet del zemo svorio centro gerai valdosi -
tiesa ? Sakydamas BRANGUS turi omenije brangi explotacija ?
Del atsikisusiu cilindru tai pastebejau, kad tokie labai jau daug
islinde, bet kiek tubei ziurejau vazineja ir zieduose su tokiais, zinoma
ant tiek neguldyciau - nemano nosiai toks aukstasis pilotazas :)
P.S. Tie cilindrai speju kaip apsauga suveiktu kritimo atveju ?