Tema: Re: del BMW r1100s
Autorius: Kantega
Data: 2009-10-22 01:53:57
> asmeniskai man jis graziai atrodo, cia zinoma skonio reikalas, kitas
> dalykas tai, kad yra galimybe nebrangiai paimti issimoketinai ir be
Cia palyginus senos kartos motoras, 1100ccm. Atkreipk demesi ar netrukcioja vaziuojant vienodu greiciu. Teko girdeti kad senesni BMW turi tokia savybe(!!!) Jeigu tai nervina tai i europietiskus modelius, bent jau senesnius BMW geriau nesidairyti.

> procentu (butent si modeli, iki siol kaip minejau uz akiu nebuvo
> uzkliuves), ne si bet kita savaitgali bus galimybe pabandyti pravaziuot
> juo, tai beje butu pirmas motociklas :)
Pavaziuok butinai dar ir su kitais :)

> Sako jie nors ir sunkoki, bet del zemo svorio centro gerai valdosi -
> tiesa ?
aha

>Sakydamas BRANGUS turi omenije brangi explotacija ?
Siaip tai labiau isigijima; bent jau Vokietijoj BMW brangesni uz japonus

> P.S. Tie cilindrai speju kaip apsauga suveiktu kritimo atveju ?
Ne. Jei nedaug krisi tai susigadins tik dangtelis(brangus). Rimciau nukritus variklis gali skilti per puse. Kiek maciau srotuose nera ne vieno su sveiku motoru. Visi skile...