Tema: Re: husqvarna
Autorius: Egis
Data: 2013-07-20 00:44:23
ble, susinervijau!
ir is kur pas zmones toks beprotiskas noras svo teisybe irodinet?

as, asmeniskai, pasiemiau moca BE GENERATORIAUS! "originalas" internete
kainuoja virs 400 eur! ebejuje pasiemiau uz 20 svaru visiskai sulauzyta,
kreiva, susidedanti is keliu daliu (be abejo - rizikavau). atsiunte.
istiesinom vijas, susirinkom, suklijavom aliumini, surinkom i kruva ir
taskas. vazineju ir dziaugiuosi (tfu tfu tfu). taip, kad nereikia
aiskint, kad tas kas supranta vistiek moka milijonus! tame ir esme, kad
tas kas supranta niekada milijonu nemokes!!!!!!

kiek tai kainavo? tikka parasiau. savo laiko neskaiciuoju, nes man uz ji
niekas nemoka, o kas mano kitaip, cia jau ju problema :)))

o siaip as uz savo mocu remonta! ne del to, kad pigiau, o del to, kad
jei kas nors atsitiks, tai bent jau zinosi kur slieku ieskot :)

            _
      |___/