Tema: Re: husqvarna
Autorius: wundis
Data: 2013-07-18 16:41:21
nop, visai nepazistamas zmogus veze. tiksliau zmogus turintis dushmanu
kontora, veza keleivius, masinas, krovinius. paguglinau, skaiciau visokius
motomanu skelbimus kad veza (man rodos net tema atskira buvo), paskaiciau
reviusus, emigrantu komentarus ir nutariau kad blogai nebus.

aisku siais laikais viskas imanoma, bet visos sumos tikrai niekada
nepatikeciau, butu gerai isvis jos nemoket, tik nudien krize, vezejai
grynuju neturi ir atsiskaityt uz tp negali, juo labiau prisiimt rizika.