Tema: Re: husqvarna
Autorius: 911
Data: 2013-07-18 14:01:11
zuiki nu skaityk kas rasoma, exc keist grupe - 1000eu
pavardinau kainom. kitu modeliu nzn, bet bijau kad lygiai tas pats.
pasiskambink i actovybe pasakys 2000eu
tu gal pasidarysi ir kazkiek pigiau, pats darydamas(o dar pradekim nuo to kad nevisi turi galimybes, supratima, yrankius ir draugu bureli) bet tik nejuokink su savo 1500lt ;)