Tema: Re: husqvarna
Autorius: RockW
Data: 2013-07-18 09:37:47
Tai apshvieskit mane, shitas modelis, tai is tu tikru hardu, kuriems reikia
kas 2-4 m/h keisti tepalus ir kas xxx m/h daryti kapitalini, ar cia tiesiog
hard enduras ir eksploatacija kaip normalaus enduro moto?
Beje, ką už tokią sumą 6-7 k. lt. galima nusipirkti kaip alternatyvą šitam,
kad butu salyginai lengvas ir manevringas?