Tema: Re: del maximaliu motociklu kruviu
Autorius: ezhiukas
Data: 2012-08-23 10:01:35
pas mane 3viete palapine, pripuciamas ciuzinys + 2 mazi miegmaisiai telpa i
viena tase. Specialiai pirkau kompaktiskus, labai pasiteisina. Maistui irgi
turejom nedideli dujini balioneli, degykle ir maza katiliuka, viskas is
armijai ir civiliams. Bet realiai ji naudodavom tik kavai, nelabai verta
zaisti su maisto ruosimu, geriau jau kabake kokiam pavalgyt. Lietaus apranga
daug vietos neuzima. Kuo saltesnis oras, tuo maziau vietos rubai uzima
tasese, nes viska susirengi ant saves :)
Na nebent tel Yvl'as viena tase prisikrove alkoholio, o antra koncervu, kad
pataupyt norgej :)