Tema: Re: del maximaliu motociklu kruviu
Autorius: Velokoraptus
Data: 2012-08-09 14:49:12
Na, nereikia dramatizuoti apie tuos "du vyrus" :D kaip zmones ir sake -
"antra puse su bagazu" ir ne seip pasivazinet vakare, o prasukt nemazai
km., motociklo stilius is esmes nelabai ir rupi svarbu, kad patogiai
veztu 220kg "balasta" ir viskas ;) tik, kad tokiu nera daug, bent jau
pokolkas lyg ir is ikandamu vienas yra - R1150rt nors tiesa pasakius
nesu didelis bmw fanas todel ir klausineju kokie dar motociklai gali
ramiai vezti virs 200kg (be pacio moco "slapios" mases).