Tema: Re: del maximaliu motociklu kruviu
Autorius: Yvl <chiornyj @ bumer.lt>
Data: 2012-08-23 00:01:52
e, fainuoli, davai pasikalbam ta tema?
4+K km, grizau uzvakar
p.s.as uz fotiko stovejau:
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/264827_4550985933436_2032554528_n.jpg
p.p.s. moco svoris tech pase - 320 kg, maksimalus leistinas svoris
dokumetuose - 526kg.
zmonos ir savo svori pasakyt, ar jau uzsiciaupsi?

"Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message
O tavo antra puse sveria kaip karve? 175 KG - tikrai pakankamai normalu
normaliam eksplotavimui. Su visais drabuziais - ~100 KG vyras, ~70 KG
moteris ir dar lieka ~5 KG i kuprine/tashe, koks +20KG, kurie tikrai
nepakenks moto, jei bus vaziuojama ramiai/atsargiai.

O ir siaip, neuzskaitau ilgos keliones dviem ant motociklo su kruva bagazo,
nes tam yra auto. Tiek patogumo, tiek saugumo, tiek talpumo atzvilgiu -
laimi auto. Motociklas skirtas vaziuoti vienam zmogui, be arba su nedideliu
bagazu/kuprine. Antra vieta dazniausiais skirta tik "pametimui" iki kazkur,
nes antras zmogus, kaip penkta koja suniui - visas malonumas/laisve dingsta
ir moto sunkiau valdomas. Kam vykti i tokia kelione, jei su auto turbut butu
patogiau/maloniau tiek tau tiek tavo antrai pusei. Cia lieka tik principai -
vat as krutas, vaziuosiu su moto, su auto man ne lygis. Smagu tada, kai
bagazas mazas, vaziuoji vienas ant moco, o shalia vaziuoja dar kazkas
(draugas/pazistamas) su moto.