Tema: Re: del maximaliu motociklu kruviu
Autorius: ezhiukas
Data: 2012-08-14 13:57:11
is Iljycevsko, salia Odesos. Siaip keltas tai uzkniso, labai jau ilgai
plaukia. Bet alternatyvos irgi nelabai kokios. Per Rusija varyt - prasti
keliai, dasideda ~1600 km, neaiskumai del saugumo Kaukaze. Per Turkija
dasideda beveik 3000 km, karsta, ziauriai brangus benzinas. Girdejau kad yra
kazkoks keltas is Kerces i Poti, kuris atplaukia kur kas greiciau nei is
Iljicevsko i Batumi, bet kainomis nesidomejau. Siaip kada nors susitiksim,
papasakosiu. Tingiu daug rasyt.