Tema: Re: Norvegija?
Autorius: Anfora
Data: 2012-06-08 13:16:29
kada isvarai? mano keliones "dokumentai" siuo metu Ukmergej, o is namu
neleidzia pajudet jaunasis virsininkas (dar tik pora savaiciu)... aisku,
galiu is atminties kazka paporint, ka butinai reiketu apziuret, bet
turedamas po ranka uzrasus, zemelapius parodyciau, kokiais keliais geriausia
butu vaziuoti, kaip neprarast dienos pavelavus i kelta, kur galima pernakvot
uz cizu pakeli ir starkos bonke, ir pan. ir parodyciau dar viena toki
nereiksminga keliuka per kalnus (2 auto niekaip neprasilenktu), i kuri
nubludijau visai netycia ir labai tuo dziaugiuosi, nes tokius ispudzius
paliko, kad visi lietus ir saltis kalnu virsuje nublanko :)

"Yvl"  wrote in message news:jqr3gs$uu0$1@trimpas.omnitel.net...

dajosh viska ka zinai!