Tema: Re: Norvegija?
Autorius: Anfora
Data: 2012-06-07 20:20:49
Jei leksi akis isdeges ir pamatysi kokitai "matininka" civiliais drabuziais
susikuprinusi prie kelio, tai nenustebk, jei uz kokio puskilometrio
sustabdys uniformuotas dedule ir israsys "kuklia" baudele :) mane kai
nukirto uz +16 km/h, tai gavosi apie 1800 Lt skola biednai Norvegijos
valstybei... ale mano atveju nors tas uniformuotas dedule ir buvo cystas
skandinavas (nacionalistas, + dar visas toks uz teisybe ir t.t.), bet,
isigilines i mano biedno turisto is LT sunkia finansine padedi, patyliukais
patare su baudos kvitu nusisluostyt subine ir toliau vaziuot issisiepus, bo
is tolimosios Norvegijos niekas i LT neateis tos baudos ieskoti :) pasirodo,
nemelavo - niekas neatejo nei tos baudos pasiimti, nei dar vienos uz
parkinga :) O siaip, kolega, jei dar neprimetei marsruto, tai galeciau si
bei ta papasakoti, bo 2 savaites Norgej savo unitaza lietuje prausiau :)

"Yvl"  wrote in message news:jqkc3a$e45$1@trimpas.omnitel.net...

Nu, ar yra cia keliaunyku, buvusiu Norvegijoj su mocais?